گاهی گریون... گاهی خندون

زین دو هزاران من ما ای عجبا من چه منم گوش بنه عربده را دست منه بر دهنم

گاهی گریون... گاهی خندون

زین دو هزاران من ما ای عجبا من چه منم گوش بنه عربده را دست منه بر دهنم

دروغ های مهربون

دو سال به خاطر اون دوستت دارم اولی که گفت مثل کور و کرها و از روی عادت گفتم دوستت دارم...

تصمیم گرفتم هیچ دروغی نگم... تصمیم گرفتم جو گیر نشم و وقتی یه نفر فرت بهم گفت دوستت دارم منم مثل ابله های کمبودی فرت بهش نگم دوستت دارم... چند سال گذشت...


وقتی گفت خیلی دوستت دارم بعد از چند وقت بهش گفتم منم تو رو دوست دارم اما یه کوچولو... فکر کردم و گفتم... با اطمینان گفتم...

فهمیدم که مقیاس ما آدم ها با هم فرق میکنه... شاید مفهوم کم برای من خیلی بیشتر از مفهوم خیلی تو باشه.

تعارف که نداریم... آدمیزاد نیاز به محبت داره... نیاز داره هم محبت ببینه هم محبت بکنه... سیر شدن هم تو کارش نیست... مثل غذا باید تکرار بشه...

اما خداییش وقتی این عزیزم ها و کلمات قشنگ و... رو میبینم هم دلم میخواد هم دلم نمیخواد...

از دروغ متنفرم. حتی از دروغ های مهربون...

نظرات 10 + ارسال نظر
pashmakoo پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:55 http://pashmakoo.blogsky.com

انسانم آرزوست!
متاسفانه در این دوره زمونه همه داریم به هم دروغ میگیم!
وهمه میفهمیم و بازم مثل کبک سرمون زیر برفه!
اعتماد کردن سخت شده
خیلی سخت!

منم انسانم آرزوست...
ممنون از نظرت.

belladona پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:10

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآفرین منم متنفرم از این دروغ چون آخرش نه به نفع توئه و نه به نفع طرف. بهتره از اول جوگیر نشیم و با واقعیت کنار بیایم می دونی!

مشکل اینجاست که هیچ کس در کلام با دروغ موافق نیست اما در عمل میبینید که...

نیلوفر پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:46 http://www.me-life.blogsky.com

باهات موافقم
ادم یا بهتره اصلن چیزی نگه یا اگر می گه حقیقت رو بگه
ولی تو هم بهتر بود بهش نمی گفتی یعنی چی یه کوچولو؟خوب دلش می گیره!:)

فکر کنم کمی تا قسمتی اشتباه متوجه شدی نیلوفر بانو.
مقیاس های من با مقیاس های دیگری متفاوتند... گاهی مفهوم من از یه کوچولی خیلی بیشتره از مفهوم خیلی زیاد دیگری....

من میگم یه کوچولو دوسش دارم ایمان دارم که دوستش دارم اگرز نه همین رو هم نمی گفتم...
بهتر که یاد بگیریم راست گو باشیم... به هر قیمتی که شده...

نازنین جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:51 http://www.chert-pert.blogsky.com/

سلام فرحان عزیز ...

اینکه گفتم عزیز .. الکی نیست و تکیه کلامم هم نیست .. عزیز بودن ب خاطر اینه ک یه دوست خوب هستی ... حتی اگه دوستیمون نتی باشه ....

راجع ب خیلی از حرف هایی ک شده تکیه کلام بعضی ها چیزی نمیتونم بگم ... فقط از این به بعد هرکی بهم گفت "دوستت دارم " در جواب میگم ..ممنون ... فقط برای اینکه باور کنم باید بهش عمل کنی ...
حرف باد هواست ... ب خیلی ها عشق میورزیم الکی
ب خیلی ها هم دشنام میدیم .. باز هم الکی


ما در هیچ سرزمینی زندگی نمی کنیم، ما حتی بر کره زمین هم زندگی نمی کنیم، منزل حقیقی ما قلب کسانی است که دوستشان داریم

درود بر نازنین خانوم...

جسارت نشه اما استارت این پستم زمانی زده شد که دیدم توی لینک های وبلاگت جلوی اسم بیشتر دوستان یه عزیزم گذاشتی... منکر نمی شم که خوشحال شدم وقتی دیدم نوشتی فرحان عزیز...

نمیدونم چرا اما منم احساس میکنم دوست خوبی هستی برام... شاید به خاطر نظرات خوبت و برخورد مهربونت باشه...

چند وقت پیش در جواب دوستت دارم ها میگفتم مختارید...

ممنون که وقت میزاری و نظرهای دلنشین و پر و پیمون مینویسی...

الی شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:35 http://haghayeghh.blogfa.com

سلام ممنونم

ارادت....

belladona شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:24

آره واقعا قبول دارم حرفتو. ملت ترجیح می دن حقیقتو نگن تا خودش بر ملا بشه!

ملت یا همون ما ترجیح میدیم حقیقت رو نگیم چون اگر چه میدونیم نا حق هستیم اما جرات و توان تغییر خودمون رو نداریم.

مرد بارانی شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:54 http://rain-man.blogsky.com

احسنت
بسیار عالی بود
چسبید !
دروغ های مهربون همون جاییه که آدم و خفت میکنه
تجربه هم ثابت کرده روی بیشتر حرف های مهربون بدونی اینا از همون دروغ های مهربونه !

درود بر شما... بپا چسبش شل نشه رفیق

نازنین دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 http://www.chert-pert.blogsky.com/

سلام

فرحان جونم
من همه ی دوستام برام عزیزن .. حتی اگه دوستای وبلاگی باشن

خواهش میکنم خانمی .. پستات ارزش نظر گذاشتن دارن ... خیلی وبلاگها میرم .. ولی از ده تا تو یکیش نظر میذارم ... چون ب نظرم هر پستی ارزش وقت گذاشتن نداره

خانومی؟؟؟
خانومی؟؟؟؟
خانومی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نازنین دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 http://www.chert-pert.blogsky.com/

ببین خب الان ک پسری کلا این کامنت بالا رو اصلاح کن

البته من به پسرها عزیز نمیگم ..
فکر کردم دختری

نمیدونم خوشحال بشم که دیگه خانومی نیستم یا ناراحت بشم که عزیزت نیستم

نازنین دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 http://www.chert-pert.blogsky.com/

ma b dustam migoftom farahan ... aama shoma fk konam farhan hastin

فرحان.... از فرح میاد... به معنی شادی...

البته بنده جوانی هفتادی هستم و زمان ما از این قرتی بازی ها نبود و اسم دیگه ای دارم اما چون از این اسم خوشم میاد و یکی از آشناهامون هم اسم بچش فرحانه و اونو دوسش دارم و اینجا دنیای مجازیه و صاحب نداره و ... با فرحان حال کردیم... چه میدونستم میای بهم میگی خانومی...
باید برم بگردم ببینم دیگه کیا فکر میکنند دخترم...
شادمون کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد